Tuesday, July 26, 2011

Tiada Tajuk

Lihat bintang itu
Lihat bagaimana ia bersinar untuk kau
Dan semua yang kau buat
Ia semua indah

Aku datang bersama
Aku tulis lagu buat kau
Dan semua yang kau buat
Dan ia dipanggil indah

Jadi aku buat keputusan
Apa yang patut di buat
Dan ia semua indah

Kulit kau
Kulit kau dan tulang
Bertukar menjadi sesuatu yang cantik
Kau tahu,kau tahu aku sayang kau begitu
Kau tahu aku sayang kau begitu

Aku berenang melintasi
Aku melompat mengatasi kau
Jadi apa yang perlu dibuat
Kerna kau semua indah

Aku lukis garisan
Aku lukis garisan untuk kau
Jadi apa yang perlu dibuat
Dan ia semua indah

Kulit kau
Kulit kau dan tulang
Bertukar menjadi sesuatu yang cantik

Dan kau tahu
Untuk kau aku lukakan diri aku
Untuk kau aku lukakan diri aku

Itu benar
Lihat bagaimana ia bersinar untuk kau

Dan semua yang kau buat
Indah.

0 suara balas:

Post a Comment