Tuesday, July 26, 2011

Senja Baru

Burung terbang tinggi kau tahu apa yang aku rasa
Matahari di langit kau tahu apa yang aku rasa
Lalang menderu deru kau tahu apa yang aku rasa

Ini senja baru
Ini hari baru
Ini hidup baru
Untuk aku
Dan aku rasa bertuah

Ikan dalam laut kau tahu apa yang aku rasa
Sungai mengalir tenang kau tahu apa yang aku rasa
Bunga di pohon kau tahu apa yang aku rasa

Ini senja baru
Ini hari baru
Ini hidup baru
Untuk aku
Dan aku rasa bertuah

Pepatung keluar waktu tengah hari kau tahu apa yang aku rasa bukan?
Rama rama semua berseronok kau tahu apa yang aku maksudkan
Tidur dalam tenang bila hari sudah tamat
Dan dunia lama ini adalah dunia baru
Dan dunia yang teguh
Untuk aku

Bintang bila bersinar kau tahu apa yang aku rasa
Haruman dari pohon kau tahu apa yang aku rasa
Oh kebebasan milik aku
Dan aku tahu apa yang aku rasa

Ini senja baru
Ini hari baru
Ini hidup baru
Untuk aku
Dan aku rasa bertuah

0 suara balas:

Post a Comment