Saturday, May 14, 2011

Maaf

Semalam, kita melontar kata kata
Kononnya berkongsi kisah suka duka
Namun hanya cereka lama yang ada
Suasana berubah dari tinggi jadi rendah
Tapi hari ini ku mula sedar bahawa
Bahawa kau bukan kau yang kini bersamaku
Dan aku lafaz kata sesal kesal maaf, semua
Lantas air mata aku titiskan pabila menulis
Jatuh satu demi satu menjunam graviti
Sayang, sudahlah sayang, lupakan
Lupakan sahaja semua itu
Sudah lah sayang, sudah
Sudah jangan menangis
Cuba engkau lihat atas sana
Lihat pada keindahan pelangi
Dan kenangkanlah detik indah itu
Kenangkan segala memori kita berdua
Oh sudahlah sayang
Sudah jangan menangis
Kerna aku selalu hanya untuk engkau
Dan aku angkat jari lalu bersumpah
Aku takkan pernah tinggalkan mu
Aku janji, aku janji

3 suara balas:

c.i.k.a.m.i.e.a said...

tetap saja pelangi pergi walau kau seru jangan..
dan conteng saja genap sunyi.
kerna tak ada yang dapat lari dari rasa sepi.

xallehrazax said...

oh mira,cool ayat kau!

c.i.k.a.m.i.e.a said...

pemuisi jalanan.. cita rasa kita sama.. sebab kita virgo! yeahh

Post a Comment