Monday, May 9, 2011

Kisah Lama

Kau cuba menipu dengan pakaian dalam
Oh kau gembira di katil seseorang yang asing
Diam itu berbau bahaya dan menakutkan
Menjadi penyebab daya deria memuncak
Aku punya sepuntung rokok kering
Cuba untuk melupakan, Semua
Kenapa ia berakhir seorang diri
Kenapa kita berakhir dengan mati

Oh ya pagi Ahad hujan mencurah rebah
Aku percaya melihat akhir semua ini
Aku dapat penawar dari semua itu
Dan segala rahsia kotor selama ini
Menunding kearah semua nama
Pagi yang suram selepas terjadi
Berjalan menunduk rasa arang dimuka
Oh kau pengakhir untuk aku
Aku mayat untuk kisah engkau
Gembira hati bila sengsara datang
Mahu melihat pemandangan sudut
Aku dapat penawar dari semua itu
Ada sesiapa pabila aku sendiri
Ada sesiapa pabila aku berada di atas

Tahu betapa sakit punah rabak aku
Kau patahkan tulang penyokong ku
Dengan rakus kau ratah satu per satu
Takkan pernah cuba dekati engkau
Wahai si kisah lama
Takkan pernah mati demi engkau
Wahai si sang egois

0 suara balas:

Post a Comment